reklama

Po pozeraní týchto 9 obrazov sa zlepšuje nálada

V prvom mesiaci, čo som prišla na Slovensko, čakala na mňa nemalá zmena v štúdiu. Síce sa mi nechce byť ovplyvnená starosťami, ale predsa...Náhodou som našla tieto obrazy, naozaj niečo poučné v nich vidím. Nesmiem sa vzdať štúdia a najhlavnejšie, môjho sna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Ak jedného dňa, zrazu sa zdá, že sa život stal ťažším. Je veľmi možné, že práve po prekonaní všetkých ťažkostí bude najväčšia odmena zo života.

Obrázok blogu

Naozaj nie je život vždy ľahký, viac či menej záleží na tým, akú cestu sami vyberieme.

Obrázok blogu

Koľko zdrojov máme, to nie je až tak dôležité. Ak ich nevieme dobre využiť, tak nikdy nestačia.

Obrázok blogu

Človek, ktorý Ti ukazuje ruku na pomôc, avšak nemusí to myslí zo srdca.

Obrázok blogu

Nevzdaj sa, treba vydržať, vydržať a ešte vydržať!

Obrázok blogu

Treba hľadať radosť z najťažšieho života!

Obrázok blogu

Ak smer je zlý, tak čím viac sa snažíš, tým viac sa trápiš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Kto má jazdiť na somárikovi? Žena, muž alebo radšej nikto? Nie sme peniaze EURO, preto nie je možné, aby sme zapáčili každému. Treba kráčať svojou cestou!

Obrázok blogu

Treba žiť s rozumom, čo ostatní robia, nemusí byť najmúdrejšie.

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Číňanka, vyrástla som v Pekingu. Ked´ som mala 19 rokov,osud mi dal príležitosť študovať slovenčinu. Mojim najväčším snom je písať o Slovensku knihu pre Číňanov, aby viac Číňanov vedelo, aká je táto krásna krajina v strednej Európe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanie po krásnej zemidruhá strana nášho svetaMyšlienkyOhňostroj láskySúkromnéživot na Slovenskuživot okolo mňaŽiar nádhernej civilizácie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu