reklama

Záver môjho blogu

Začala som písať svoj blog na sme v máji roku 2006, vtedy som len chcela viac použivať slovenčinu čo najčastejšie, lebo milujem môj odbor, slovenčina ma nesmierne priťahuje, a práve vďaka nej, začala som viac spoznávať Slovensko, do ktorého som sa tak zamilovala.  Cez blog som poznala veľa milých čitateľov a ostatných vynikajúcich blogerov. Predsa tento blog mi priniesol nesmiernu radosť do života. A teraz už som sa rozhodla, vzdam sa tu písať, ako záver ešte niečo chcem písať tým všetkým milým čitateľom môjho blogu.

Písmo: A- | A+

 Tie všetky mená milých čitateľov sú napísané v mojom srdci, navždy. Toľko ľudí mi písalo laskavé reakcie, podporovali ma, aby som pokračovali v slovenčine, aby som stále písala. Pamätám si, ako som sa potešila každou reakciou, snážila som sa odpovedala na každu reakciu, lebo tak si ich vážim, medzi nebeskom a zemou asi len to neuviditeľné púto medzi ľudmi je najvzácnejší a najkrajší dar, čo môžeme dostávať zo života. Toľko slov letelo cez 7400 km zo Slovenska do Pekingu ku mne, aj tie vzácne reakcie z iných krajín od milých Slovákov... Bol neopakovateľný zážitok v mojom živote.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Páčil sa mi tento blog, nielen na ňom som urobila veľa cvičenia na slovenčinu, ale najvzácnejšie pre mňa bolo, že som sa tu zoznamila s Vami, slovenčina nás spájala, naučila som sa veľa od Vás, čo sa neda študovať v škole...usmievam sa, keď sme si tak rozumeli, zároveň ste boli tak milí a láskaví, znešali ste moje všetky chýby a dávali ste mi sebavedomie, že dokážem študovať slovenčinu dobre...

 Teraz už sa mi ani nechce pozerať tento blog, akoby už nie bol môj. Nie som slabá v živote, ale každý má ten limit pre srdce, príznam sa, že plačem, že je mi z toho veľmi smutno. Ale veď všetko smutné hneď prejde, potešim sa znova iným krásnym zážitkom v živoze. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľmi sa ospravedĺňujem tým, ktorí mi dávali silnú podporu, ktorí mi napisali vzácne reakcie, zvláštne som vďačná tým, ktorí v dobrom mi napisali svoj rozumný názor, čo je iný ako môj. Predsa som z takých reakcií najviac poznala seba, naučila som sa aj pozorovať tento svet z iného pohľadu. Prepáčte mi prosím, že sa už naozaj rozlúčim s Vami. Srdečne Vám ešte raz poviem ĎAKUJEM!!! Prajme Vám veľa šťastia a lásky v živote!

Prepáčte mi prosím, že to je jediný aj posledný prispevok na tomto blogu, na ktorý sa neda reagovať.

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Číňanka, vyrástla som v Pekingu. Ked´ som mala 19 rokov,osud mi dal príležitosť študovať slovenčinu. Mojim najväčším snom je písať o Slovensku knihu pre Číňanov, aby viac Číňanov vedelo, aká je táto krásna krajina v strednej Európe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanie po krásnej zemidruhá strana nášho svetaMyšlienkyOhňostroj láskySúkromnéživot na Slovenskuživot okolo mňaŽiar nádhernej civilizácie

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu