reklama

Bezhraničné myslenie v srdci

Vrátila som sa z Číny predvčerom v hlbokej noci, celou cestou aj v tieto dni som stále mala vlhké oči zo sĺz. Cítim bezhraničnú bolesť a smútok v srdci. Tak som sa tešila, s neopisovateľným nadšením som utekala domkov, môj najmilovanejší deduško...čo to je, ach, čo to je, bez rozlúčky si sa tak rozlúčil so mnou?...Moja duša akoby už tiež odišla z tela, nechce sa mi veriť, nechce sa mi...slúbil si mi, že na mňa počkaš, že budeme sa ešte dlho držať za ruku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

3.septembra som musela sa vydať na dlhú cestu na Slovensko, vieš, tam budem dlho študovať. 2.septembra som prišla za tebou a babičkou na rozlúčku, vtedy si bol trošku chorý. Veľmi sme sa báli o Teba, nahovorili sme Ti, aby si išiel do nemocnice prijimať najlepšie liečenie. Tak jasne si pamätám, že som ťa podporovala kým sme zišli po schodoch dolu k autičku. Môj deduško najmilovanejší, tak mi bolo za tebou smútno vtedy, nesmierne som Ti držala palce, aby si sa čoskoro uzdravil. Druhý deň som odletila na Slovensko, vieš, ako som na Teba myslela...  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Každý deň som si písala s rodičmi, vždy som sa pýtala o Teba, ako sa máš, či si už zdravý...Ach, ocko a mamička mi raz zvlášť napísali listy, jeden povedal, že už môžeš sám papať, vôbec nepotrebuješ pomôc, a mamička mi však napísala, že potrebuješ nastroj na dýchanie...tak som plakala, tu, sama v tejto malej izbe v ďalekej Bratislave, nič som Ti nemohla robiť, tak som sa bála, že Ťa stratím...ale vždy som počula hlás srdca, že sa určite stretneme, ako vždy vyhráš nad chorobou...deduško, celý život si tak odvážny a smelý, vedela aj verila som, že isto vydržiš na mňa čakať...  

 Keď som hneď objimala ocka, spýtala som o Tebe...bože, prvýkrát som videla takého plakajúceho ocka...deduško, moje srdce už vôbec nevedelo tlkotať. 29.decembra si ma už pustil, až po mesiac som sa vrátila domov!!! DEDUŠKOOO...zabudol si na tvoju Yayu? Pamätáš si, pred 23 rokmi si ma privítal doma, hneď si mi daroval toto meno YAYA...vyrástla som pri Tebe a babičke, mala som tak nádherné detstvo pri Vás...28.januára 2008 som Ťa po prvýkrát objimala úplne, deduško, nikdy nechcem veriť, že tie kosti si ty...ako je to možné??? Kde si, už tak plačem, prečo ešte neprídes ku mne? Deduškooo, povedz, kde Ťa nájdem znova?...kde? ...  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Chcela som skryvať všetky smútky hlboko v srdci, potichučko som sa vrátila naspäť na Slovensko. Mavala som nesmierne silný pocit, že túžim písať o Tebe, ale vôbec som nevedela, kde mám začať...Dnes večer som telefonovala s milou slovenskou tetuškou, opýtala hneď o Tebe, deduško, už som naozaj nemohla udržať slzy, naozaj, aj ja sa tak pýtam, ako sa máš...znova som čítala starý článok na blogu, čo som o Tebe písala...asi až do konca môjho života nemôžem zabudnúť na to, že si na mňa nečakal, vieš, to bude navždy najväčšia bolesť v mojom srdci, môj najnajnajmilovanejší deduško, tak mi chýbaš, Tvoja dušička prišla za mnou na Slovensko? Deduško, na mojej ruke stále cítim tvoju ruku, pamätám tvoju teplučku ruku naveky...

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Číňanka, vyrástla som v Pekingu. Ked´ som mala 19 rokov,osud mi dal príležitosť študovať slovenčinu. Mojim najväčším snom je písať o Slovensku knihu pre Číňanov, aby viac Číňanov vedelo, aká je táto krásna krajina v strednej Európe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanie po krásnej zemidruhá strana nášho svetaMyšlienkyOhňostroj láskySúkromnéživot na Slovenskuživot okolo mňaŽiar nádhernej civilizácie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu