reklama

ČÍNSKY RAJ Džiu Džaj GOV(obrázky)

V tomto ľudskom raji, lietajú sníčky, tvoje aj moje. Keby som mohla znova voliť , ako budem stráviť svoj život, túžila by som sa premeniť na malinkého farebného motylika, zabudla by som na všetky nepríjemné záležitosti, len by som chcela zobrať čistú lásku v srdiečku, vzlietla by som veselo medzi nebom a zemou…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

V Číne je taká čistá zem, žš tu môžeme nájsť samého seba.

Všetko tu nás učí, čo je vzácny život, svet okolo nás je nádherný.

Tichučko, krása, sila prírody, pokoj…cesta do neba.

Pred prírodou, ľudia si všimli, že tento magický svet patrí ku každému…medzi nami by mala existovať len láska.

Voda nám povie, aká by mala byť čistá duša, vetrík nám povie, aké by malo byť jemné srdce.

Farebná krajina, ľud´om sa nechce veriť, že na svete vôbec existuje také miesto.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu



Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Číňanka, vyrástla som v Pekingu. Ked´ som mala 19 rokov,osud mi dal príležitosť študovať slovenčinu. Mojim najväčším snom je písať o Slovensku knihu pre Číňanov, aby viac Číňanov vedelo, aká je táto krásna krajina v strednej Európe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanie po krásnej zemidruhá strana nášho svetaMyšlienkyOhňostroj láskySúkromnéživot na Slovenskuživot okolo mňaŽiar nádhernej civilizácie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu