reklama

Výnimka života

Počas Sviatkov Jari som cestovala s rodičmi do Fu Jian provincie, ktorej pozícia je taká istá ako Asuán v Egypte na severnej pologuli. Z Pekingu ( pozícia ako Taliansko na severnej pologuli) do Fu Jian sme prešli 7 provincií, obdivovala som, aká je Čína veľká, a pritom som si najviac všimla, ako sa postupne zmenila farba na zemi, ked´ som sa zobudila vo vlaku druhé ráno, objavilo sa v mojich očiach úplne všetko zelené. Cítila som sa skvele, ked´ som sa tam dostala. Farba zelenej je symbol života, videla som množstvo stromov na výlete, ale jeden vo mne zanechal najväčší dojem, lebo on je výnimka života, lebo žije, azda, bez srdca...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)
Na tejto fotke už sa dá jasne vidieť, ako sa krásne spolu žijú v lese
Na tejto fotke už sa dá jasne vidieť, ako sa krásne spolu žijú v lese (zdroj: Lidka)

V svete stromov je tento strom tak zvláštny, priťahoval oveľa viac pohľadov a pozornosti od ľudí. Ostatné stromy majú pevný a rovný kmeň, ale jeho kmeň je úplne prázdny, avšak jeho konáre sú také silné, plné života, podľa jeho lístkov vieme, že sa má fantasticky. Ten je naozaj veľmi špeciálny. Spýtala som sa ho tajne, „no, prečo nežiješ poriadne ako iné nádherné stromy? Kde si stratil svoje srdce?“ Asi to je výnimka v celom lese, dlho som na neho pozrela, kým moje myšlienky odleteli do ďaleka.   Veľmi som bola zvedavá, ako je možné tak žiť s prázdnym kmeňom? Ako je možné žiť bez srdca? Všimla som si, že práve vedľa tohto stromu ešte rastie jeden krásny stromček, vidno je mnoho mladší od tohto, avšak vedľa seba rastú deň aj noc. Zdvihla som hlavu pozerajúc na ich konáre a vetvičky, bože, ako rúčky dvoch milencov, pevne sa držali, a už je t´ažko rozlíšiť, ktoré vetvičky patria tomu stromu bez srdca, a ktoré patria tomu mladšiemu. Zdá sa, že už majú spoločný život, vo mne si ty, a v tebe som ja. Aha, už viem, kde je jeho srdiečko...Ani sa mi nenazdalo, kedy sa obdiv na mojej tvári zmenil na úsmev od porozumenia. Akoby som videla čosi ako lásku, podporujú sa navzájom, patria k sebe úplne. Vždy mám nesmierny rešpekt voči prírode, a vtedy niečo ma tak zobudilo, toľko som toho zrazu chápala, z celej duše som d´akovala týmto dvom stromom za učenie lásky, za toleranciu a empatiu, že som ich nepochopila od začiatku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V živote najviac túžime mať takého, ktorý nám najlepšie srdcom aj duchom rozumie. To je ako hľadať svoju skutočnú lásku na celý život. Kto by mohol spolu s nami byť opitý z najšťastnejšieho spoločného života? S kým by sme kráčali životom celú večnosť? Bud´ na konci sveta alebo len pri nás existuje také puto lásky, ktoré patrí tým, ktorí sa považujú ako životná láska. Skutočná láska hreje náš ľudský svet navždy... S najväčšou vd´akou som odišla od tých stromov, vážne, ale tichučko som povedala modrej oblohe, to nie je výnimka života, ved´ by sme každý mali tak žiť : dávať celé srdce úplne do života, do lásky životnej. Budem si najviac ceniť a milovať moju životnú lásku, objimem život najhorúcejším srdcom.

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Čínske dievča-Chen Lidka Liang 梁晨

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Číňanka, vyrástla som v Pekingu. Ked´ som mala 19 rokov,osud mi dal príležitosť študovať slovenčinu. Mojim najväčším snom je písať o Slovensku knihu pre Číňanov, aby viac Číňanov vedelo, aká je táto krásna krajina v strednej Európe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanie po krásnej zemidruhá strana nášho svetaMyšlienkyOhňostroj láskySúkromnéživot na Slovenskuživot okolo mňaŽiar nádhernej civilizácie

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu